9.6/10
★★★★★
auf 1806 veröffentlichte Rezensionen

Letzte negative Kundenrezensionen

1/5
★☆☆☆☆
Angekündigte Bestellung versandt, aber nie abgeschickt
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Anne-marie E.(acheteur vérifié)
Am
nach einem Kauf vom 29/11/2023 
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1/5
★☆☆☆☆
Ich habe eine Bestellung aufgegeben, der Betrag wurde abgebucht und zwei Tage später wurde die Bestellung storniert. Ich wurde zum Glück zurückerstattet
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Christine F.(acheteur vérifié)
Am
nach einem Kauf vom 25/11/2023 
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1/5
★☆☆☆☆
Ich habe meine Bestellung nicht erhalten, Lieferproblem mit mondial relais
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Cécile H.(acheteur vérifié)
Am
nach einem Kauf vom 21/11/2023 
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1/5
★☆☆☆☆
No, and I am giving 1 star as order has never been delivered to me. on the date of delivery of my order i got a notification that my order got cancelled and i will get my amount refunded. But I would like to know the reason of cancellation so i am aware next time when placing the order.
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Gulshan A.(acheteur vérifié)
Am
nach einem Kauf vom 07/09/2023 
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1/5
★☆☆☆☆
Ich habe keine E-Mail erhalten, in der stand, dass ich meine Bestellung am Relais-Punkt erhalten habe!
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Jess K.(acheteur vérifié)
Am
nach einem Kauf vom 31/07/2023 
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Antwort von Cosmé’Chic
Am
Dear customer,
We are sorry to hear that you have not been notified of the arrival of your parcel at the relay point. Mondial Relay usually sends an SMS and an e-mail to inform you of this step. We apologize for the inconvenience. Please note that sometimes e-mail notifications can end up in junk mail. We thank you for sharing your experience, and are working to prevent this from happening again. Your satisfaction is our priority.
Yours faithfully
Cosmé'Chic Customer Service
1/5
★☆☆☆☆
Lieferfrist nicht eingehalten
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Aude D.(acheteur vérifié)
Am
nach einem Kauf vom 01/07/2023 
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Antwort von Cosmé’Chic
Am
Thank you for sharing your experience with us. We understand your frustration with the late delivery. The delay was caused by the carrier, who encountered unforeseen logistical problems while processing the packages. We have been in contact with them to resolve the situation and ensure that such circumstances do not recur in the future. Please accept our sincere apologies for this inconvenience. Your satisfaction is important to us, and we are doing everything we can to improve our delivery services. Thank you for your understanding.
1/5
★☆☆☆☆
Ich bin sehr enttäuscht, ich bestelle auf der Seite, ich bekomme eine E-Mail, um mir zu sagen, dass meine Bestellung versendet wurde und ein paar Tage später wird mir gesagt, dass ich mein Geld zurückbekommen werde, weil mein Artikel nicht mehr auf Lager ist, ich verstehe nicht, warum ich in diesem Fall eine E-Mail erhalten habe, in der steht, dass meine Bestellung versendet wurde.
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Une Cavalière B.(acheteur vérifié)
Am
nach einem Kauf vom 04/11/2022 
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Antwort von Cosmé’Chic
Am
Hello Cavalière, we understand your disappointment with your shopping experience on our site. We sincerely apologize for the confusion caused by the e-mail indicating the shipment of your order, when the item was actually out of stock. We are actively working to improve our inventory management system and avoid such situations in the future. Your refund has been processed and we look forward to regaining your trust. Your satisfaction is our top priority.
1/5
★☆☆☆☆
Bestellung aufgegeben und am 2/11 mit angelegter Paketnummer abgeschickt. Am 8.11. erhielt ich eine E-Mail, dass die Ware nicht mehr vorrätig sei und meine Bestellung daher storniert werden müsse. Ich empfehle es nicht weiter.
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Patacchini S.(acheteur vérifié)
Am
nach einem Kauf vom 31/10/2022 
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Antwort von Cosmé’Chic
Am
Hello Patacchini,
We are very sorry that your order had to be cancelled due to a stock shortage. We take this situation very seriously and will do our best to avoid it happening again in the future. We want to provide you with a positive experience and, for this reason, we hope you will give us a second chance.
1/5
★☆☆☆☆
Ich habe meine Bestellung beschädigt erhalten, die Schminke aus meiner Palette war kaputt, obwohl Pakahing gut verschlossen war, enttäuscht.
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Anaïs N.(acheteur vérifié)
Am
nach einem Kauf vom 01/06/2022 
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Antwort von Cosmé’Chic
Am
We are sorry to hear that you have received your damaged order. We take this very seriously and understand your disappointment. We apologize for the inconvenience. We make every effort to pack products carefully, but occasionally damage can occur during transit. We will investigate this with our carrier to avoid this happening again in the future. Please contact us so that we can find a satisfactory solution for you.
1/5
★☆☆☆☆
Ich bin sehr enttäuscht von meinen letzten beiden Bestellungen. Vor allem bei einer, bei der ich eine Nachricht mit Foto über die App geschickt habe, weil ich Blushes erhalten hatte, die völlig explodiert waren! Ich warte immer noch auf eine Antwort vom Kundendienst !!!!!. Ich bin wirklich enttäuscht und werde deswegen wohl nicht mehr bei cosmé'chic bestellen, da ich dadurch Produkte verloren habe, weil sie unbrauchbar sind UND Geld. 😡
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Julie P.(acheteur vérifié)
Am
nach einem Kauf vom 04/05/2022 
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Antwort von Cosmé’Chic
Am
Hello Julie, We are sorry to hear that you have received your damaged order. We are also sorry that we did not respond to your message, this was unintentional. We apologize for the inconvenience. We do our best to pack products carefully, but sometimes damage can occur in transit. We will investigate this with our carrier to avoid this happening again in the future. Please contact us so that we can find a satisfactory solution for you.
Sincerely, Cosmé'Chic
1/5
★☆☆☆☆
Ich habe eine Bestellung aufgegeben, die mir am nächsten Tag zurückerstattet wurde, ohne mich zu informieren, warum... Ich habe keine E-Mail erhalten und war sehr enttäuscht über diese Stornierung!
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- K.(acheteur vérifié)
Am
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Antwort von Cosmé’Chic
Am
Hi, sorry you were disappointed. We do our best to provide our customers with an excellent experience and we are very sorry that we did not succeed this time. We will do our best to ensure that this does not happen again in the future. We sincerely apologize for any inconvenience caused.
1/5
★☆☆☆☆
Ich warte immer noch darauf, dass man sich nach meiner Beschwerde bei mir meldet. Und es ist unmöglich, Sie am Telefon zu erreichen.
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Chantal J.(acheteur vérifié)
Am
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Antwort von Cosmé’Chic
Am
Sehr geehrte Frau ******* , Vielen Dank für Ihren Kommentar. In der Hoffnung, dass wir Ihre Erwartungen bis heute erfüllt haben. Mit freundlichen Grüßen ,